‘NEC ontvangt bod van 15 miljoen euro op Kodai Sano’
NEC heeft een bod ontvangen van Hoffenheim op Kodai Sano. Met dit nieuws pakt het medium ‘Omroep Gelderland’ vandaag uit. Het zou gaan om een bedrag van vijftien miljoen euro. De Nijmegenaren zouden deze aanbieding nu in beraad hebben. Voor NEC komt de interesse vanuit Duitsland niet geheel onverwacht. De club heeft de afgelopen jaren […]
The post ‘NEC ontvangt bod van 15 miljoen euro op Kodai Sano’ appeared first on "GRAAFT DIEPER IN VOETBAL".
